loading...
ماهان گراف | Mahan Graph
اطلاعیه سایت

فعلاً مطالب سایت « ماهان گراف » آزاد است و تمامی مهمانان هم میتوانند مطالب را مشاهده کنند .

یعنی اینکه برای مشاهده مطالب نیاز به عضویت و نام نویسی در این سایت نیست .

در ضمن کپی برداری از مطالب سایت ، شرعاً حرام و قانوناً غیر مجاز است .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 202 1393/06/13 نظرات (4)

شاید خیلی مدت گذشته باشه که اصلاً «ماهان گراف» بروز نشده باشه . از تمامی شما عذر خواهی میکنم . امروز با مطلب Whoise بروز شدن سایتمان را آغاز میکنیم . جهت نمایش اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 234 1393/04/22 نظرات (1)

مدتی بود که سایت «ماهان گراف» بروز نشده بود اما از امروز به بعد فعالیت را ادامه میدهیم . امروز به ذهن من رسید که بعضی از سایتهای وبمستری ، ابزار یاهو را با کدنویسی خوشان انجام میدهند و در خدمت وبمستران قرار میدهند و اگر سایتشان به مشکلی برخورد کند دیگر آن ابزار در هیچ وبلاگی نمایان نمیشود . به همین علت ما میخواهیم برای شما یک ابزار مخصوصی که بدون کد نویسی جاوا اسکرپیت انجام شده است را در خدمت شما قرار دهیم که تصاویر آنلاین و آفلاین آن هم از URL سایت یاهو میباشد ؛ یعنی که اگر سایت ماهان گراف به مشکلی برخورد کند ، آن ابزار در همه وبلاگها و سایتها نمایان میشود و هیچ مشکلی بوجود نمی آید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 245 1393/03/29 نظرات (1)

اگر بخواهید که کد لینکدار کردن متن را داشته باشید به ادامه مطلب بروید . البته شاید با خود فکر کنید که این کد به چه دردی میخورد ؟!!! اما اگر کمی با خود فکر کنید و تصمیم داشته باشید که قالب خود را ویرایش کنید شاید به این کد نیازمند شوید . به همین دلیل «ماهان گراف» در این پست خود ، این کد را برای شما قرار داده است .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 189 1393/03/28 نظرات (0)

اگر شما در سایت یاهو ، یک اکانت و ایمیل دارید و میخواهید که پشتیبانی آنلاین در وبلاگ خود داشته باشید و کد وضعیت یاهو را آماده کردید ولی دنبال یک عکس خوب میگردید ، به ادامه مطلب این پست از سایت «ماهان گراف» بروید و دو سری عکس آنلاین و آفلاین به دو زبان انگلیسی و فارسی را مشاهده کنید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 378 1393/03/28 نظرات (0)

فونتهای «انتظار ظهور» یکی از مجموعه فونتهای پر طرفدار میباشد که برای طراحی و فوتوشاپ خیلی مناسب هستند . سایت «ماهان گراف» یک مجموعه 18 فونتی را برای شما آماده کرده است . شما میتوانید این 18 فونت را با مراجعه به ادامه مطلب دربافت کنید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 211 1393/03/28 نظرات (0)

وبمستران گرامی ، برای اینکه بتوانید ، کاربران وبلاگ خود را به صفحه تبلیغات خود هدایت کنید ، باید چند بنر و لوگوی تبلیغاتی در سایت بگذارید . سایت «ماهان گراف» به کمک شما آماده است تا در این کار شما را یاری برساند . شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب و برداشتن بنرها و گذاشتن آن در وبلاگ خود ، وب خود را زیبا کنید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 204 1393/03/28 نظرات (0)

شما برای اینکه بتوانید امنیت وب خود را در رزبلاگ بیشتر نمایید باید کارها و اعمالی را انجام دهید . شما میتوانید برای اینکه از این کارها و اعمال بهره ببرید ، به ادامه مطلب این پست از سایت «ماهان گراف» مراحعه کنید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 237 1393/03/28 نظرات (0)

وبمستران گرامی ، برای اینکه بتوانید ، کاربران وبلاگ خود را به صفحه تبلیغات خود هدایت کنید ، باید چند بنر و لوگوی تبلیغاتی در سایت بگذارید . سایت «ماهان گراف» به کمک شما آماده است تا در این کار شما را یاری برساند . شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب و برداشتن بنرها و گذاشتن آن در وبلاگ خود ، وب خود را زیبا کنید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 227 1393/03/27 نظرات (0)

اگر شما طراح بنر ، لوگو و یا هدر هستید ، بهتر است که این مطلب از سایت «ماهان گراف» را از دست ندهید . «ماهان گراف» برای شما در این پست ، پنج فونت زیبا و مخصوص طراحی و فوتوشاپ گذاشته است . شما میتوانید جهت دانلود این فونتها به ادامه مطلب بروید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 295 1393/03/27 نظرات (0)

حتماً شما با خود فکر میکنید که این بکگراندهای بدون طرح به چه درد میخورد ؟!!! چون برنامه CS6 قابلیت اینکار را دارد . اما اگر شما یک عکسی را به عنوان بکگراند انتخاب نمایید و میخواهید یک رنگ را پشت آن زمینه قرار دهید این کار را میکنید ولی باز هم این قابلیت در CS6 موجود است . این بکگراندها را میتوان در وبلاگ و سایت به عنوان پس زمینه تبلیغات بدون طرح قرار داد تا تبلیغاتی را که بدون زمینه هستند را با یک رنگ مخصوصی نمایش دهد . لطفاً جهت نمایش توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 184 1393/03/27 نظرات (0)

بعضی از مردم هستند که خودشان برای وب خودشان ، بنر و یا لوگو طراحی میکنند و حتماً برای بنر یا لوگو به یک بکگراند نیازمندند . سایت «ماهان گراف» قصد آسانتر شدن کار شما را دارد ؛ به همین علت سه بکگراند آماده بنر 468 در 60 را با پس زمینه طبیعت را برای شما آماده کرده است . جهت نمایش این بکگراندها و دریافت آنها به ادامه مطلب بروید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 145 1393/03/26 نظرات (0)

در واقع این مطلب هم برای ما مفید است و هم برای شما . چون اینکه شما میتوانید با استفاده از این ابزار ، رنگ قالب و یا چیزی دیگر را تغییر دهید . لطفاً جهت نمایش این پست ، به ادامه مطلب بروید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 139 1393/03/26 نظرات (0)

در این پست از سایت «ماهان گراف» به شما اطلاعاتی درباره ساب دامین و نحوه چگونگی ساخت آن را به شما آموزش میدهیم . لطفاً برای نمایش توضیحات و اطلاعات ، به ادامه مطلب مراجعه کنید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 151 1393/03/26 نظرات (0)

بدلیل اینکه « ماهان گراف » به تازگی کار خود را شروع کرده است ، قصد دارد که نویسنده رایگان برای خود جذب کند تا ماهان گراف را پیشرفت دهد . منظور ما از رایگان این است که بدون هیچ درآمد و هزینه ای این کار انجام شود ولی وقتی که ماهان گراف پیشرفت کند ،شروع به واریز پول میکند . لطفاً جهت نمایش شرایط به ادامه مطلب بروید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 170 1393/03/26 نظرات (0)

اگر در انجمن بعضی از وبلاگهای رزبلاگ رفته باشید ، حتماً به برچسب کاربری تمامی اعضای سایت توجه کرده اید . ما برای اینکه شما بتوانید در انجمن وبلاگ خود از این امکان استفاده کنید ، چند برچسب کاربری را برای شما آماده کردیم . لطفاً جهت نمایش این برچسبها به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 290 1393/03/26 نظرات (0)

اگر به بعضی از سایتها مراجعه کرده باشید ، تمامی و یا بخشی از قسمتهای سایت فونت خاصی دارد برای مثال B Yekan . اگر شما در سایتها گشتید و فونت مورد علاقه خود را با فرمت مخصوص وبلاگ پیدا نکردید ، مجبورید که خودتان این فونت را با فرمتهای مخصوص وبلاگ آپلود کنید . فرمتهای مخصوص سایت و وبلاگ ، TTF و EOT و WOFF و SVG میباشد که بعضی اوفات فرمت WOFF2 هم اضافه میشود . لطفاً جهت نمایش توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 164 1393/03/24 نظرات (0)

وبمستران گرامی ، برای اینکه بتوانید ، کاربران وبلاگ خود را به صفحه تبلیغات خود هدایت کنید ، باید چند بنر و لوگوی تبلیغاتی در سایت بگذارید . سایت «ماهان گراف» به کمک شما آماده است تا در این کار شما را یاری برساند . شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب و برداشتن بنرها و گذاشتن آن در وبلاگ خود ، وب خود را زیبا کنید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 258 1393/03/23 نظرات (0)

همانطور که میدانید بعضی از وبلاگها برای کسب درآمد خود از تبلیغات متنی استفاده میکنند اما برای زیبا سازی آن خیلی تلاش میکنند ولی سایت ماهان گراف تصمیم گرفته است که کار شما را آسان کند . جهت نمایش آنلاین و دریافت کد به ادامه مطلب بروید .

مهدی دردانه فلاح بازدید : 152 1393/03/21 نظرات (2)

سایت « ماهان گراف » با شور و شوق زیادی شروع به کار کرده است و برای شما وبمستران عزیز بنا شده است . امیدواریم که شما از سایت ما لذت کافی را ببرید . فقط یه چیزی درباره انجمن بگم . انجمن سایت « ماهان گراف » موقتا غیر فعال است و پس از فعال شدن به شما اطلاع خواهیم داد تا بتوانید در انجمن تاپیک بگذارید . جهت نمایش اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

درباره ما

با سلام خدمت کاربران گرامی . این سایت برای شما وبمسترین عزیز طراحی شده است تا شما بتوانید با این سایت وبلاگ خود را زیبا و دل انگیز کنید . لطفاً این سایت را به دوستانتان هم معرفی کنید تا از سایت ما لذت ببرند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدامیک را بیشتر میپسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 484
  • بازدید سال : 3,669
  • بازدید کلی : 28,720